Mest alm. spørgsmål vedrørende "Din ordre"
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse eller faktura
Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, efter du har lavet en ordre, kan det skyldes, at den er endt i din spam mappe. Det kan også være, at du har stavet din email forkert. Kontakt da kundeservice og de kan hjælpe dig med at ændre din email samt sende en ny ordrebekræftelse. Når vi har afsendt din ordre herfra, modtager du en ny email med en faktura. Vær opmærksom på, at hvis du laver en ordre i weekenden, vil du højst sandsynligt først modtage fakturaen i løbet af mandagen. Modtager du den ikke, kan du se den ved at logge ind på din konto eller kontakte os på kunderservice@festbutikken.dk
Hvor er min pakke?
Når din pakke er afsendt, modtager du et trackingnummer på den e-mail, der er brugt under bestillingen. Har du ikke fået en ordrebekræftigelse eller et trackingnummer inden 24 timer så kontakt os. Det vil i de fleste tilfælde betyde at du har oplyst din email med en fejl.
- Har du valgt GLS kan du følge pakken, ved at indtaste dit trackingnummer her
- Har du valgt PostNord kan du følge din pakke her
Kan jeg ændre min ordre?
Ja, indtil din ordre er pakket og sendt, kan du ændre i din bestilling!!
Når vi har pakket din ordre færdigt, modtager du samme aften en mail med besked om at ordren er pakket og sent samt information om dit sporingsnummer. Når pakken er sendt er det ikke længere muligt at ændre på din ordre! Hvis du vil ændre på din ordre, skal du sende os en mail med dine ønsker til ændring. Men du skal være opmærksom på at ændring af en eksisterende ordre kan medføre forlængelse af leveringstiden.
Kan jeg annullere min ordre?
Ja naturligvis, indtil din ordre er pakket og sendt, kan du annullere din ordre.Når vi har pakket din ordre færdigt, modtager du samme aften en mail med besked om at ordren er pakket og sent samt information om dit sporingsnummer - herefter er det ikke muligt at annullerer din ordre! Ønsker du ikke længere at modtage varerne, skal du blot benytte dig af returretten. Du kan ikke annulere en rdre ved at nægte modtagelse.
Bliver min ordre leveret samlet?
Ja, alle varer der tilbydes på www.festbutikken.dk er registreret som lagervare i www.Festbutikken.dk , I Brøndby butikken eller I Frederiksberg butikken og sendes altid samlet.Skulle der alligevel være en lagerfejl kontakter vi dig hurtigst muligt, så vi i fællesskab kan finde den løsning der passer netop dig bedst.
Hvornår trækker i penge for min ordre?
Vi trækker først pengene for din ordre, når den er afsluttet og afsendt fra vores lager.
For afhentning trækker vi pengene når din vare er meldt klar til afhentning.
Kundens ansvar!
Det er 100% dit (kundens) ansvar at alle oplysninger afgivet i forbindelse med din ordre er korrekte . Disse oplysninger bruges primært til levering og faktureringsformål samt status og varsel i øvrigt pr. SMS og email omk. levering/afhenting i GLS Pakkeshops eller PostNord er således kritiske for at ordren kan leveres.
Ordre som ikke kan leveres eller ikke bliver afhentet som følge af manglende/forkerte oplysninger bliver returneret til Festbutikken når liggefristen hos GLS eller Postnord udløber. Når vi modtager varen retur krediteres det oprindelige varekøb, men ALLE omkostninger til fragt/forsendelse modregnes i det oprindeligt betalte beløb inden krediteringen udbetales, og afholdes således af dig.